Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΥ

Ύστερα από πλοήγηση στο διαδίκτυο πρός αναζήτηση αναφορών στο όνομα "Καρακίτσος" βρεθήκαμε στην ευχάριστη έκπληξη της αναφοράς του ονόματος του προγόνου μας Γιάννη Καρακίτσου, ήρωα του 1821 στην ιστοσελίδα του 42ου δημοτικού σχολείου Πειραιά. Επικοινωνήσαμε με το διευθυντή κ. Σπύρο Κοτσινονό για να τον συγχαρούμε για την πρωτοβουλία του αυτή, να δώσουμε το στίγμα μας και να δώσουμε μια επιπλέον πληροφορία. Τα λόγια του πατέρα Παναγιώτη Καρακίτσου πρός τον έφηβο γιο του Γιάννη έχουν μεταφερθεί αυτούσια από γενιά σε γενιά στην οικογένειά μας και είναι χαρά μας να γίνουν ευρύτερα γνωστά. Μεταφέρω τα λόγια όπως τα έχω ακούσει από τον πατέρα μου Κωνσταντίνο Καρακίτσο:Την ώρα που ο Γιάννης έβλεπε να σκοτώνουν τον πατέρα του Παναγιώτη τον άκουσε να λέει: ¨Λίγο νεράκι Γιάννη μου εκάηκε η καρδιά μου, άναψε το στήθος μου και όλα τα σωθικά μου¨. Ο Γιάννης σαν αετός πετάχτηκε στο ρέμα και με το φέσι του νερό του φέρνει πονεμένα και τότε του ορκίζεται ¨Πατέρα η επανάσταση αρχίζει από μένα...¨Ευχαριστούμε και πάλι ως οικογένεια το 42ο δημοτικό σχολείο Πειραιά.Με τιμή Χριστίνα Κ. Καρακίτσου